fredag

Fredagkväll är här och jag ska snart äta fläskfilé med klyftpotatis, mums! Har sedan det förra inlägget hunnit duschat osh varit på ica. På ica köpta jag (eller pappa betalade) en rulltårta som jag ska bjuda på ikväll när jag är med tjejerna, sen köpte jag även godis och läsk. Kommer bli gott! Ikväll ska vi (jag, matilda, matilda & vikkan) vara hos matilda Södergren och hitta på nått , vär väldigt längesen vi var alla fyra tror sist var skolavlslutningskvällen. Iallfall vi ska även ha "knytkalas" där alla tar med fika, sen ska vinog spela spel och lite sånt ska bli trevligt!

Imorgon blir det hockey sen ska min kusin komma och även idag så vi ska hitta på något. Jag berättar mer om det imorgon!


Matilda S, Matilda N, Jag och Viktoria.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0