FL-hockey

Kom just hem från FL-hcokeyn, rätt trevligt faktiskt. Men eftersom jag hatar att förlora så blev det väll inte så jätte kul. Vi kom trea av fyra lag, inte så bra aja vi tar det nästa år eller nått?! Första matchen spelade vi mot FL2orna, det blev 2-1 till dom. Men jag måste faktiskt klaga lite på dommaren för pucken var inte blokerad när jag petade in den! Men då kom jag också undan med en tackling, Kajsa du som trodde jag skulle åka ut , jag satt aldrig i utvisningsbåset. Andra matchen var mot FL1a i den matchen blev det 2-2, inget att säga om det. Sista matchen förlorade vi, men jag har ingen aning med hur mycket kanske 5-1? Ett riktigt snygg mål av ammme där!

Nu ska jag iallfall ta och sitta här ett tag sen blir det att duscha och vila ett tag, är väldigt trött! Sen far jag och handlar nått gott till ikväll och senare blir det att fara till Matilda! Vad ska ni göra ikväll?


Skolhockeyn förra året.
En fråga, varför ser vi så glada ut vi hade just förlorat med 21-0?

Kommentarer
Postat av: juulan

svar: tackar!!=)

2009-02-20 @ 20:23:29
URL: http://juulan.se
Postat av: aaammmmeee

haha jag vet att mitt mål var snyggast =D

2009-02-21 @ 00:01:44
URL: http://amanta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0