film.

Wild child var en riktigt bra film enligt mig. Sådär tjejig med kärlek, vänskap och bråk. Sånt vill man ha i en film det gör dom bra! Det ska inte vara mord och hemska saker, det är ett big no. Sånt är bara hemskt, jag vågar inte kolla på sånt man får bara marddrömmar eller nått i den stilen. Det blir alltid att att när jag sett nått hemskt att om jag typ går ner i källaren måste kolla om det är nån under trappen eller om man går på toan måste man kolla så ingen ligger mördad i badkaret. Sånt gillas inte och då ligger man hellre och kollar på en töntig tjejfilm!

Vad gillar du för typer av filmer?

Ge mig nått tips på en bra film?!

the notebook är min favorit film.

Kommentarer
Postat av: ida Nilsson

Beck 4-ever :]..

Okej jag Älskar "töntiga" tjejfilmer oxå :]

2009-02-17 @ 21:18:38
URL: http://aquasilver.blogg.se/
Postat av: LInn

Mord, mord, mord, mord !

2009-02-19 @ 13:55:47
URL: http://linnlindahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0