Datorkunskap

Sitter på skolan nu, vi ska snart ha datorkunskap. Inte så värst jobbigt, bara sitta och fixa lite på word. Ska snart ta och spela rebubbled, de flesta tjejer i klassen (mest burebor) älskar det och spelar det så ofta de kan. Så jag hade tänk ta och utmana dom och se hur längt jag kommer.



Annars då idag efterskolan tror jag att jag drar förbi staden tvärt skulle behöva köpa min present till mamma, men dte kanske jag gör imorgon när vi slutar 13.25, får se. I veckan äre skola som gäller på onsdag ska vi fara och åka längfärdsskridskor i kåge ska bli roligt jag och linn har planerat att ta med pinnbröd osv gott, gott! I helgen vet jag inte vad jag ska göra var rätt sugen på bio, Matilda L kom hit på fredag så far vi på bio? Aja ni får veta mer vad som händer i veckan senare. Nu ska jag spela, ciao.

 

Kommentarer
Postat av: vikkan

jag äger på det spelet

2009-02-09 @ 16:28:25
URL: http://viktoooria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0