B&J

Söndag idag, jag har inte hunnit göra så himla mycket än. Jag & pappa skjutsade upp Matilda och Ida på Boda Borg eftersom dom skulle ha fotbollsavslutning, snart ska vi fara på utställningen visa hjärtat (sista dagens idag). Efter det blir det nog att läsa lite i Twilight och sen skriva en recension på den eftersom den ska vara inne imorgon.

Igår då, jo först for jag på hockey. AIK-Rögle vi vann med 3-2 efter ot, bra jobbat. Sen for jag Matilda och Ida ner på stan och åt, riktigt gott! Sen köpte vi Ben & Jerrys , förresten tjejer ni glömde dom här visst får jag äta upp dom då, haha?! Aja sen på kvällen då satt vi och bläddrade mellan massa filmer som gick på tv:n, såg melodifestivalen och vi spelade även lite spel. Riktigt roligt var det! Har tyvärr inga blider från igår, får bli nån annan dag!

B&J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0