12.02.09

Hej! Idag har de varit en lång dag på skolan, torsdag brukar egentligen vara bland de kortare men eftersom vi hade skrivar-tävling (som förövrigt gick sämst) så blev det en väldigt lång dag! På engelskan såg vi Juno, en riktigt bra film tycker jag! Sen vare kost & träning, vi jobbade om matspjälkningen inte det roligaste måste jag medge. Jag längtar till arbetet om anorexi, jag tycker sånt är väldigt intressant. Vad ska jag göra nu då? Jadu ingen aning ska nog kolla runt på lite bloggar. Vill du att jag ska kolla på din blogg, isf lämna en kommentar med din adress!?


Kommentarer
Postat av: Ammmmee

kolla in min blogg! =D

2009-02-12 @ 17:55:36
URL: http://amanta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0