09-02-23

Godmorgon, måndag idag vilket betyder sovmorgon. Nog för att man inte sover så jätte mycket längre men trekvart är väll ändå en hyffsad sovmorgon! Idag är det skolan som gäller och efter det har jag ingen aning om vad jag ska göra, några tips? Tänk att det bara är en skolvecka nu sen äre sportlov, herre så skönt! På sportlovet blire att fara till vikkans farmor och farfar och bo där men även åka skidor och sånt ska bli riktigt kul! Blir nog även att träffa kusinen hoppas jag! Har ni några planer för lovet?


BVFA


Nu ska jag kolla lite bloggar osv, sen blir det skolan. Ciao

Kommentarer
Postat av: vikkie

BVFA

2009-02-23 @ 16:26:38
URL: http://viktoooria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0