09-02-19

Rebubbled, det är vad jag spelar just nu har spelat det sen vi åt typ. Jag har klarat niveå 45 (den svåraste typ) jag blev rätt glad, man nu är jag på bana 65 tror jag det är. Då kanske ni förstår hur mycket jag har suttit och spelat. Jag ser inte hockeyn som jag sa att jag skulle göra, Martin sitter där nere med sina vänner och vill inte ha mig där så jag sitter här och kollar på nätet, men 5-0 till Timrå hur mycket kan det vara att kolla på då? Dom var nere på kiosken i första perioden och jag bad martin köpa nått S åt mig, men då kom han hem med en påse nappar. Riktigt snäll bror jag har, eller jag måste typ betala tillbaka tror jag?! Jag har itne mycket att göra, eller jag ska nog skriva mitt CV så jag kan söka sommarjobb. Har du ett sommarjobb, isåfall vad? Du som inte har vad ska du söka?


Kommentarer
Postat av: aammmee

jag har ett jobb på statiol ;D

2009-02-19 @ 22:03:52
URL: http://amanta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0