09-02-05

Godmorgon! Har sovmorgon idag sa jag har just stigit upp. Och det första man ser när man tittar ut är hur mkt snö som helst, och det är inte skottat (såklart). Och eftersom ingen är hemma och kan skjutsa mig måste jag cykla! Aja det blir teckisar & mössa! Idag hoppas jag på att klara av engelska provet, och på att kunna få en bra redovisning på kost och träningen. Vi ska även få nån information om valen inför 2:an har redan bestämmt att jag ska gå Friluftsliv B sen får vi se vad det blir!:) Ikväll ska jag och mamma gå ut och äta och se bio , mamma ville se I taket lyser stjärnorna så den ska vi se. Vad ska du göra idag? Jag skriver mer när jag kommer hem, Hei sitten!:)


Kommentarer
Postat av: Ewe

Svar: Tack så mycket! =)

Hur mycket kostar den då?

2009-02-05 @ 15:34:08
URL: http://stigsdotter.devote.se
Postat av: MATILDA

Idag blev det typ att dra hem cykeln.. :S



Jaha så ni hade också engelskaprov idag, hur gick de? ;D

2009-02-05 @ 16:34:02
URL: http://matildasodergren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0