09-02-02

Måndag, dagen gick rätt fort. Kom hem och såg top model, åt upp resten av tårtan, mycket gott! Hann inte skriva nått igår efter träningen. Iallafall träningen gick hyffsat, staffeterna var roliga medans endel övningar gick skrutt. Uppspelet funkade verkligen inte, fick iallfall förfågan om jag ville träna med Clemens på onsdag. Vet inte riktigt hur det blir får se om kusen far åker nog jag med. Måste bara säga att ida har sina stunder, när tränar sitter och ropar upp namn på folk i laget (om vilka som ska med till Villhelmina) så säger han  "Helena" och då ropar ida "Vem är det?". Haha rätt kul tycker jag eftersom dom har spelat ihop ett tag. Ska kolla lite bloggar och sånt nu, jag skriver ikväll. Ciao!


Matilda, Ida och jag.

Kommentarer
Postat av: ida nilsson

Hahah,Visste typ inte att hon hette helena :]..

Nice bild, kan inte du skicka alla bilder på msn lr nått :) ?

2009-02-02 @ 17:58:52
URL: http://aquasilver.blogg.se/
Postat av: matilda

haha..!!

du är så rolig Ida;D!

2009-02-02 @ 20:33:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0