lista ála kaj



Vad heter du?
Lisa Lundberg
Vad är det för färg på byxorna du har på dig? Jag har ett par ljusa jeans, så den färgen.
Vad lyssnar du på just nu? Rihanna - Cry
Vad gjorde du i går kväll? Inte mycket
Vad är det senaste du ätit? korvstroganof tror jag det var.
Hur är vädret hos dig nu? grått och cirkus 15 grader.
Senaste person du pratade i telefon med? Mamma
Det första du lägger märke till hos det motsatta könet? Oj, kläderna måste jag nog säga.
Hur mår du i dag? Det funkar!
Favoritdryck? Ramlösa
Favoritsport? Hockey!!!
Hårfärg? mellan blond eller nått sådant
Ögonfärg? blå/gröna
Soluppgång eller -nedgång? Solnedgång
Syskon och deras åldrar? Storebror Martin, 19år.
Senast sedda film? Oj tror det var HP kanske.
Favoritdag i veckan? lördag
Är du blyg för att bjuda ut någon? ja
Favoritlåt? Just nu, Melissa Horn - Långa nätter
Sommar eller vinter? Vinter pga hockey
Kramar eller kyssar? kramar
Förhållanden eller one-night-stands? Förhållande
Choklad eller vanilj? Choklad
Hur bor du och med vilka? I ett brunt hus med min mamma och pappa och ibland martin.
Vad läser du för böcker? Twighlight & HP.
Hur ser din musmatta ut? En blå med massa klotter.
Favoritspel? Med andra ord.
Kan du nudda din näsa med tungan? Nej, inte det.
Kan du korsa ett öga åt gången? Tror det?
Är du romantisk? nja det vet jag väll inte.
Skulle du själv säga att du är lycklig? Ja
Vad är klockan? 11.25


Kommentarer
Postat av: Anonym

Spelar du hockey själv elr älskar du ba att se på de? ( du o Martin e grymt lika! )

2009-09-01 @ 16:52:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0