Fujifilm Fotobok



Fuljifilm har ett erbjudande, den som har en blogg eller hemsida får gratis fotobok värde 344 kr ifall man tipsar om deras fotobok. Här kan du läsa mer om fotoboken, hur man går till väga när man beställer osv.

Själv har jag gjort och beställt en fotobok en gång (den beställde jag också från fujifilm). Jag gjorde den efter att ha varit i Thailand och blev jätte nöjd med resultatet. Bilderna blev hur fina som helst, och roligt att man kan lägga in texter, vrida bilderna, ha bakgrunder och sånt. Så jag tycker att ni som har blogg ska ta del av erbjudandet och ni som inte har en blogg borde ta och beställa en ni med, det är verkligen jättefina bilder i superbra kvalla!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0