cykeltur

Goddagens, idag har jag inte gjort så mycket. Jag for på en cykeltur med Matilda Södergren och Hampus, först for vi på ica och lämnade igen ett Blondspray jag köpte igår eftersom jag läste att det var det värsta man kunde göra mot sitt hår. Iallfall efter det så for vi mot falkan (seglarskolan först) där hampus fick bada och sen köpte vi glass (på badstranden). Riktigt trevligt eftersom jag inte har varit med Matilda på länge!


såhär sås det ut sist vi var med varandra. Matilda hade förresten samma linne idag som hon hade då.

Kommentarer
Postat av: MATILDA

Mums med glass både i bergsbyn och igår!

Coolt förresten det att jag hade samma linne ;D hahah lr så int, jag har typ 1 klädesplagg i min garderob

2009-08-11 @ 13:28:07
URL: http://matildasodergren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0