bara för jag vill vara som kaj.

Skolan;
Går du i skolan: Ja, jag ska börja 2:an
Har du varit i skolan idag: Nej, men jobbet

Annat;
Har du mer än 2 kallisonger: nej
Har du piercat dig: i öronen ja

Telefon/mobil;
Vem ringde du senast: Telefonbanken
Vem ringde dig senast: Pappa
Vem sms:a till dig senast: Min kusin
Vem sms:a du till senast:  Min kusin

Övrigt;
Är du hungrig just nu: Nej
Vad är klockan nu: 19:06
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu: facebook, blogg.se och kajsasvildavarld.blogg.se

Familj:
Hur länge sen var det du träffa din mamii: kanske 20 minuter sedan
Hur länge sen var det du träffa din pappa: måste svara samma här kanske 20 minuter sedan

Övrigt;
Gillar du punk-stilen: rosa och grönt hår? inte min stil
Har du sminkat dig idag: nej
I så fall, vad för smink: -

Musik;

Lyssnar du på musik just nu: yes
I så fall, vilken låt: Ayo technology - 50 cent, Timbaland & Justin Timberlake
Vad gillar du för musik: allt möjligt

Kläder;

Har du fler än 4 linnen: Ja
Har du fler än 3 jeans: yes
Har du fler än 5 tröjor: självklart
Har du någon märkes väska: Ja
Har du reateröds-trosor: jag tror inte det
Har du en vit bh/topp: ja det med
Har du en kallsingar: nej
Var brukar du handla kläder: H&M, Gina osv


Jag har insett att skolan börjar snart
Jag lyssnar på musik
Jag pratar nog för mycket
Jag tycker om mina nära & kära
Min bästa vän är min kusin
Min första kyss kommer jag inte ihåg
Jag hatar inte särskilt mycket
Kärleken är bra
Jag kommer aldrig att glömma d
Jag är hemligt förälskad i ingen för tillfället
Sist jag grät var länge sedan
När jag är glad skrattar jag rätt mycket
När jag vaknar på morgonen är jag trött
Innan jag går och lägger mig lyssnar jag på HP ljudbok
Just nu tänker jag på att kanske se HP 3 som min padre köpte idag
Inatt ska jag sova
Imorgon ska jag ta det lungt
Jag vill verkligen fara  till USA
Jag vill verkligen inte att nån jag känner ska dö
Jag undrar när jag får min lön




Kommentarer
Postat av: MATILDA

Jag snodde sista delen av dig ;)

2009-08-10 @ 13:44:36
URL: http://matildasodergren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0