Viktoria här

HEEEEEEEEJSAAAAAAN =D Som alla vet så befinner sig våran kära lisalu i thailand & hon har lite svårt att blogga därifrån ;-) I ett sms bad hon mig att skriva lite och thai dag2 , tror jag ?

Hon har iaf varit och solat och badat mycket, hon stöte även på en elefant (?) dag 2 hade det varit regn tror jag, men första dagen var det sol. Tror att hon hann med lite shopping också , jag tror det blev converse (  hon skriver lite osammanhängande sms ;-)) Men vänta och se , lisa kommer att uppdatera och då kanske det kommer lite roliga grejer ;D men annars kanske ni får ett till inlägg av mig, den som lever får se

Här har ni en fett cool blogg om ni har tid ;.)

http://viktoooria.blogg.se/?tmp=03190550




Kommentarer
Postat av: MATILDA

Hallåj Viktoria!

Jag är avens, å kul att träffa på en elefant ;D

2009-04-03 @ 19:23:25
URL: http://matildasodergren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0