kläder från thai

sådär nu tror jag att jag har tagit kort på allt jag köpte i thailand. Fast detta är bara saker till mig, annars har jag köpt lite smått och gott till vänner.

riktigt dåliga bilder men mina systemkamera funkar inte som den ska så det fick bli min andra kamera.

The rolling stones linne - ca 30kr
The rolling stones linne - ca 30kr
Starbucks Coffee linne - ca 30kr
Adidas sweetshirt - ca 112kr
Adidas kortbyxor
Höga converse - ca 200kr
Låga converse - ca 200 kr
Armband 3 st - ca 40 kr

Kommentarer
Postat av: jhgeeeeeeeeeeeeee

SATAN SÅ SNYGGA LINNEN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! hm, ska vi låna kläder av varan snart eller ???



tröjan var också snygg ;D



+ på coversen

2009-04-17 @ 15:11:15
URL: http://viktoooria.blogg.se/
Postat av: Matilda Bäckström

Åh vad jag också vill ha ett starbucks coffee linne, det finns verkligen ingenstans att köpa förutom i thailand tror jag? :c

Du ska inte sälja det? hihi för isåfall är jag verkligen intresserad! ;)

2012-04-25 @ 21:31:35
URL: http://Suckalollipop.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0