sanningar om mig (2)

eftersom jag såg att vikkan hade gjort en till sånhär lista och för att jag har väldigt tråkigt så tänkte jag göra en till.

- Jag vill ha tjockt och långt hår
- Jag vill helst av allt fara och se JVM
- Mitt drömresemål är USA
- och där vill jag även bo när jag blir stor
- Efter gymnasiet vill jag jobba som au pair i ett år
- Jag blev bränd av en manet i thai
- Jag faller oftast för hockeykillar
- Jag är ingen kvällsmänniska
- Jag dagdrömmer ofta
- Jag har aldrig träffat min farfar
- Jag har aldrig rökt
- aldrig snusat
- och aldrig druckigt alkohol
- Jag är nyfiken
- Jag gillar SPFL 1b
- Jag lyssnar gärna på musik
- Jag spenderar helst mina helger i Bjurträsk med kusinen
- Jag älskar sommaren
- Jag åker gärna vattenskidor, wakeboard, kneeboard och bumpis
- Jag vill bo i stugan i sommar
- Jag vill ha en hund
- Jag brände upp min guldfisk i kaminen (levande)
- Jag har varit utomlands fyra gånger
- Jag saknar redan hockeyn
- och Mia Dimitrakos
- Jag längtar till stadsfesten
- Jag har två par converse
- Jag har en studsmatta från Ö&B
- Jag brukar kallas lisse
- Jag kan inte sätta på tvättmaskinen
- Jag har linser








Kommentarer
Postat av: heeeeeeeeee

hahahahaha gillar fan fisken i kaminen

2009-04-18 @ 10:27:29
URL: http://viktoooria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0