en "rolig" lista

ALLMÄNT.
Namn: Lisa
Piercingar: Inga sådana
Tatueringar: inte det heller
Längd: 173 cm
Skostorlek: 40
Hårfärg: jadu, mörkblond säger endel?
Är du kär i någon: inte kär
Önskar du att du bodde någon annanstans: Usa skulle sitta fint.
Tycker andra att du är attraktiv: kan inte jag svara på
Vilket shampoo använder du: alltid olika
Vilken parfym använder du: DKNY
Vad är du rädd för: att nån nära ska dö
Gillar du att tvätta: nej, jag vet inte ens hur man gör
Gillar du Berg-och-Dalbana: mycket

SENASTE.
Film du hyrde: "systrar i jeans andra sommaren" tror jag.
Film du köpte: kanske "mamma mia"
Låten du lyssnade på: The Ting Tings - Thet's not my name.
Låten du hade på hjärnan: samma svar som på föregående, däför slog jag på den.
Låten du laddade ner: minns jag inte.
Personen du ringde: det vet jag inte, har inte ringt nån på över 2 veckor.
TV program du tittade på: The Tyra Banks show
Personen du tänkte på: kusen.

FAVORIT.
Mat: Fläkfilé med potatisgratäng
Låt: o svårt, just nu  N-Dubz - Papa Can you hear me
Sak att göra: äta
Sport: Hockey, inga konstigheter
Dryck: milch
Kläder: mjukisdress
Film: måste nog säga The notebook
Bil: jadu, har ingen favorit.

ANTAL.
Gånger du varit kär: skulle nog säga 0.
Gånger ditt hjärta brustit: nån gång.
Hjärtan brustit på grund av dej: inte vad jag vet.
Gånger ditt namn varit med i tidningen: ett dussin kanske?
Ärr du har på kroppen: kanske 2 par, dvs 4


SENASTE.

Bok du läste: Låt den rätte komma in
Personen du fick mail av: Gertrud och ulf om man räknar person annars facebook.
Personen du fick brev av: swedbank
Personen du fick sms av: Matilda Johansson
Gången hela din familj åt middag tillsammans: 20 min sen.


ÖVRIGT.

Vad har du gjort idag: Plugg > vikkan
Var det kul: nej > ja
Hur tidigt stiger du upp: Ugefär 07.15 på vardagar
Gillar du att slåss: nja inte direkt
Vad ska du göra ikväll: Sova, plugga

Är du seriös: ibland
Vad är du allergisk mot: Ingenting
Var har du ont: Där jag bränt mig
Använder du hårspray: nej
Kan du stå på händer: yes men inte länge
Favorit serie: Gossip girl

ÖVRIGT MER.
Salt eller socker:
socker
Gillar du ketchup: ja!
Är du glad nu: inte överdrivet men ja.
Var du glad igår: inte spec
Känner du någon som jobbar på sjukhus: ja
Vad dansar du till: musik
Stockholm är: sveriges huvudstad
Göteborg är: en stor stad
Kan du sjunga: nej.
Mer värt än guld: viktoria, kusen och familjen
Spaghetti eller makaroner: makaroner
Ett land jag helst vill besöka: U.S.A
Ska bli skoj: Mycket, kommer inte på något rakt svar nu
Ska inte bli skoj: skolan
Sparar till: sparar och sparar kan jag inte säga men, bärbardator
Väntar på: sommaren
Pålägg som gäller: inget
Dagens dryck: Vatten

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0