bjur

Hejsan! Denna vecka är nu avklarad och alla prov/inlämningsuppgifter är klara! Igår kväll satt jag med samhällsen rätt länge men for även och åt min första mjukglass med Matilda Södergren, mycket trevligt! Veckan har gått riktigt smidigt tycker jag inga problem alls! Idag ska jag fara till Bjurträsk som jag redan berättat. Får se vad vi gör där, har faktiskt ingen aning vi brukar mest ligga och se hockey men som tur börjar ju VM så vi har nått att roa oss med iaf!

Nä nu ska jag fylla på min mobil och sen dra mig mot staden!
Får se om jag kommer hem lördag eller söndag. Hades!


Kommentarer
Postat av: MATILDA

Det var riktigt gott med den där mjukglassen du bjöd på, fick bara lite ont i magen :D

2009-04-24 @ 16:06:07
URL: http://matildasodergren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0