23/04/09

Jag vet, dålig uppdatering. Men jag har inget vettigt att skriva, får se hur det blir om jag kanske tar bort bloggen. Får se senare! Idag ska jag på skolan 1 timme tidigare en vanligt för jag ska göra mitt Kost och Träning prov. Känns väll si sådär, hoppas det inte är svårt bara. Hann bara plugga i en dag så.

Imorgon är det fredag vilket betyder nationella i engelska matte prov och so inlämmning. Jag ska även fara till min kusin i Bjurtsäk. Vi ska ut till stugan på fredagen och sen lördag, söndag vet jag inte. Kanske blir det att vara med Ida spela bandy osv. Det återstår att se!


Midsommar-06

Kommentarer
Postat av: Ewe

Små flikkern :]

2009-04-26 @ 15:22:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0